Mua ärsyttää, kun noi jotkut 97 - 96 lissut laittaa galleriassa jotain 99% jätkistä on kusipäitä-postauksia. Siis mitä, miten se on kiinni sukupuolesta millainen joku on ? Ja jos nyt menisin sanomaan jollekkin janitaasille tai -rossubarBille tästä, sieltä tulisi varmasti 25 valittavaa pikkulissua sanomaan vastaan, ei varmaankaan yhtään jätkää... mun pikkutasa-arvoihminen heräsi taas.. oikeasti oon feministi isolla ÄFFÄLLÄ, mutta tässä asiassa puolustan miehiä ! hahhah.

 

Oon ollu kipeenä koko päivän, ja vaikka nyt ei paljon kuumetta oo ollutkaan, niin ois jees vähän levätä, kun on tää kauhee väsy ollut jo pitkään. Mut oon silti vaa datannu ja lukenu kokeisiin tänäänki. ja ajattelin mennä reeneihinkin, ku ei sitä kuumetta enää oo. kai. tällanen adhd kun oon :D mut jalkkis koukuttaa tällast urheiluhulluu, ei sille vaan voi mitää !

jees, näillä taidoilla mennää (=

 

maanantaina ois muuten ringettejoukkueen päättäjäiset megazonessa, josta sitten mennään dinersiin :D mulla, ainolla ja tessalla, meidän kolmen koplalla, menee varmasti lujaa kun päästään ammuskelemaan. lapsettaa :)

 

love,

sanni