huomenta vaaan :)

sinänsä ihan jees herätä puoli 8, että ehtii laittautua, mutta lauantaisin siinä on enimmäkseen niitä huonoja puolia.. en ole jaksanut laittautua yhtään, olen vain dataillut galleriassa ja facebookissa, blogiin en ole edes yrittänyt kirjoittaa kun ei ole ollut mitään erityisen mielenkiintoista kirjoitettavaa.

 

oltiin eilen Leon kanssa mun serkun 20-vuotis synttäreillä.:) porukat ei päässyt, joten mä menin sitten edustamaan meidän perhettä poikaystäväni kanssa. oli aika chilli meno, oltiin serkkujeni kotona ja juteltiin.

 

Oon muuten ylirakastunut neuleisiin ! eilen kun oltiin ennen niitä synttäreitä vähän hesassa, ( Leo ei oo erityisen shoppailuhaluinen ihminen) ostin 5 neuletta. ja nää kaikki on upeita ! seppälästä ostin sellaisen beissinvärisen boleron, johon rakastuin ehkä eniten. neuleet oli myös tosi halpoja, että ei tarvitse kysyä miten mulla on varaa. :D

 

jostain syystä en saa postattua kuvia tänne, kone lagaa, mutta eilen oli siis päällä mustat LINDEXin leggarit, harmaa ONLYn toppi, beessinvärinen SEPPÄLÄn bolero. ja nyt samat, plus kaulassa itsetekemä huivi, punainen siis.:)

 

love,

sanni