mulla on niin tylsää ollu koko tää päivä, tulin kolmen aikaa koulusta ja siitä lähtien syönyt, tehnyt läksyt ja datannu. ei tää mun loppukevät voi mennä näin... pakko keksii jotain, mun vappusuunnitelmatkaan ei oo vielä valmiita, joten ilmoitelkaa honeyt jos vaa mitenkää pääsisitte sillon jonnekki (=

 

Download de fotos do Flickr: ♥

 

Leo tuli just kotiin ja säikäytti mut ihan hirveesti, kun sen piti tulla vasta kasin aikaan. sillä oli mulle suklaata. aws <3

mutta olin eilen Jutalla vähän koittelemassa vaatteita ja muutenkin party. oli ihan kivaa, jäin sit vielä yöks kun menin tänään kouluun vasta 11. juttaa nauratti ihan hirveesti nää mun blogimerkinnät, kun niitä on vaan vaivaset kaksi ja nekin on aika onnettomia. ehkä mä vielä tsemppaan.(:

love, sanniSaying images-Saying Photos-Sayings Pictures-Quotes